Sütüm saginca 40 cc bi kere de 4 saat sonra sagmistim 90 gelmişti kızım 2 aylık ek mama vermem lazım dedi doktor ama inanın bu durum çok canımı sıkıyor bazen çok tskiyorum üzülüyorum. Artırmaya clsyorm artıyor mu bilmiyorum .ilerleyen aylarsa mamayı çok kullanmaktan korkuyorum .ya da sütüm kesilirse diye korkularım var .Hiç mi artırmanın yolu yok ya 😣😣 artmazmi acaba