Kızım 3hafta sonra 2yasina girecek ve ablası var onunla birlikte tuvalete gidip geliyor kakası gelince anne kakam geldi diyor ve gerçekten kakasını yapıyor bezine ve bezden çok rahatsızlık duyuyor sürekli çıkarmaya çalışıyor aslında hazır ama ben hasta olur diye korkuyorum evimiz sıcak olur genelde ama yinede üşütür hastalanır diye başlamadım yazı mi beklesem acaba