Profiterol İyi akşamlar. 10 aylık kızım var. Son 1-2 aydır çok fazla pişik oldu. Pişik yapmayan bez denemek istiyorum. Memnun kaldığınız, pişik yapmayan bez öneriniz varsa memnun oluruz
tomvejerry Profiterol prima molfix önlem baby turco bunları kullandım çok şükür pişik yapmadı, slepy yapmıştı bu arada
Irmakmelegim Profiterol valla pişik ve sızdırma yapmayan en iyi bez prima premium caredir 1.5 yıl kullandım 18 aylıktan beride molfix kullanıyorum 27 ayligiz gayet ondanda memnunum pişik sızdırma yasamadim
Esraemir34 Profiterol aslında pişik yapan bez değil ıslak mendil yapıyor tecrübelerime dayanarak söylüyorum ıslak mendil kullandığım zaman oğlumun pişik oluyor ama her kakadan sonra poposunuu ilk su ile yıkayınca olmuyor bu yüzden ben ıslak mendil kullanımını uzun zamandır bıraktım bu arada en kaliteli ıslak mendil kullanıyor dum
cansbade tomvejerry 20 günlük bebeğim sleepy kullanıyoruz dünden beri biraz kızardı eşim siz temizlyemiyosunuz bezden olsa çoktan olurdu pisik diyo siz slepy kullanır kullanmazmı pişik oldu yoksa belli bi süre geçincemi yazdıgınızı eşime okutcam
Esraemir34 Profiterol aslında pişik yapan bez değil ıslak mendil yapıyor tecrübelerime dayanarak söylüyorum ıslak mendil kullandığım zaman oğlumun pişik oluyor ama her kakadan sonra poposunuu ilk su ile yıkayınca olmuyor bu yüzden ben ıslak mendil kullanımını uzun zamandır bıraktım bu arada en kaliteli ıslak mendil kullanıyor dum
tomvejerry cansbade anında oldu canım normalde molfix kullanırım slpey hediye gelmişti ben almadım sabah taktım akşam oğlumun poposu kıpkırmızı olmuştu hemen bıraktım düzeldi
Nacikkk Profiterol pişik yapmayan bez diye birşey yok bebeğin cildine uygun bez var her bebekte her bez farklı biz bütün bezleri denedik ilk önce okey sorun yok belli bir süre sonra değiştirmek zorunda kalıyorum pişik yapmıyor sizde bebeğinize uygun bezi muhakkak bulabilirsiniz
birazquality Profiterol hep kullandığınız bezi mi kullanıyordunuz yoksa değiştirmiş miydiniz? Biz bez yüzünden pişik sorunu yaşamadık hiç baştan beri bi kaç marka denedim ama şuan molfix kullanıyorum çok memnunum. Eğer bez değişimi yapmadıysanız ıslak mendilden veya yediği bişeyden kaynaklı da pişik olmuş olabilir mesela yeğenim domates yiyince pişik olurdu
birponcikannesiii Profiterol kızım doğduğu gibi molfix kullandım sonra bir ara sleepy kullandım o daha berbat yaptı tekrar molfix şuan iki yaşına girecek çok memnunum