BurcuGorkem Hangi markayı tavsiye ediyorsunuz bazıları yanlış ölçüyor, bayada pahalılar boşuna para vermek istemiyorum, baby plusınki vardı bende cok iyiydi o bozuldu . Kanz markayı kullanan var mı mesela 🙄
tomvejerry BurcuGorkem kanz bilmiyorum da ablam vzn kullanıyor çok memnun hatta bende onlarda kaldığım zaman görmüştüm çok beğendim öyle pahalı da değil bende alicam ilk fırsatta
Gizzzzz-giz BurcuGorkem omron ve braun doğru ölçüyor diğerlerinde hatalı ölçüm oluyor bendeki omron memnunum