Femme1 ilk oğlum hiç dönmedi neredeyse (3-5 defa dönmüştür😄) 9 aylık desteksiz oturduktan sonra yaptı ne yaptıysa. Gelişimi gayet iyiydi ama dönmeyi sevmiyordu 🤷🏻♀️ şimdi de 3 buçuk aylık bir oğlum var, henüz hic dönmeye meyli yok, ama diğerinden farklı olarak kafasını kaldırmak oturmak istiyor. Merak ediyorum ben de ne zaman dönecek abisi gibi mi olacak, bu arada dönmeye meyli bile yok ama yine de dikkat ediyorum koyup bıraktığım yere bir anda döner diye.