Benim bebeğim artık her şeyi ama her şeyi tamamen ağzına götürüyor, bugün tam 5 ay 1 günlük. Artık mama sandalyesinde oturmasını ve bizi izlemesini de aştık, her şeye ağzını şapırdatıyor ve bizimle yemek istiyor bundan sebep doktorumuz tadımlarla başla dedi. Ama ben elimle verdiğinde yemek istemiyor kendi almak ve yemek istiyor. Sizce blw nasıl olmalı, bu aşamada haşlanmış şeyleri eline verip nasıl yemesini isteyeceğiz bunu bir türlü kafamda oturtamadım ?