Kızlar merhaba oğlum şuan 18 aylık ve henüz konuşamıyor bi ara anne diyordu artık onu da demiyor sadece babam aradığın da dede diyor her çocuk tabi ki farklıdır ama konuşması için neler yapabilirim ya da siz ne yaptınız memnun kaldınız bana da yardımcı olur musunuz etkinlik kitapları vs pek ilgisini çekmiyor dişlerini geç çıkarttığı için mi bilemedim ama kitapları genel de ısırmaya çalışıyor 🤦🏻♀️