Herkese merhaba,
Benim kızım 4 aylık günde 2 kez bazense 1 kez aptanil mama verm3k zorunda kalıyıorum genelde akşam 20.00de veriyorum. Gün içeriside ve gece uyanmalarında tamamen emziriyorum akşam üzerine doğru sütüm azalıyor ve kızım huzursuz oluyor mama verince gülücükler başlıyor. Memeyi bırakacak diye de korkuyorum içimde bi vicdan azabı var. Niye böyle hissediyorum. Sizlerden bu durumu yaşayan var mı? Hata yapıyor hissi beni çok yoruyor. :(