ebru161_ Kızlar 33 haftalık doğan ikizlerim şuan 40 haftalık bir tanesinde makat çatlağı oldu yaşayanlar tavsiyeleriniz nelerdir
busekandemirr ebru161_ sıcak suya oturtabilirsiniz, madecassol ve anestol kremleri karıştırıp popo deliğine sürebilirsiniz. benim bebeğimde de çatlak vardı doktorumuz bunları yapmamızı söylemişti uyguladım ve geçti çok şükür
Mustafam-elifim ebru161_ kabız olmamalarına dikkat edin kremlerini sürün zeytin yağı ilçede nemli tutabilirsiniz benim kızımda olmuştu dikkat edince geçiyor merak etmeyin zor bı süreç ama kısa süreli ecmis olsun
mehtapppppp busekandemirr benim oğlumda da vardı o kremleri kullandık bizimde geçti çok şükür biz günde 3 kez sürüyorduk. Çocuk cerrahisi kulak çubuğuna sürün hafifçe makatının içine ittirerek sürtün demişti. Çocuk doktoru da onu önermiyordu. Ben ikisini yaptım. Baştan anlamadık ondan dolayı et parçası basur gibi bişey çıktı. Geçiçi dedi doktor ama siz ihmal etmeyin
ebru161_ mehtapppppp doktor krem vermedi küçük diye 😔 yagliyorum sürekli ama korkuyor yapmaya acıdı için bu defada kabız oluyor
AEgemm mehtapppppp nasıl anladınız kaka yapamıypr poposuna baktığımda dışardan bir şey görünmüyor ama şüpheleniyorum
ebru161_ Mustafam-elifim daha çok küçük diye krem vermediler ama yapmaya korkuyor içerde kaldikcada kabız oluyor
mehtapppppp AEgemm benimki kakasını düzenli yapardı makatının kenarlarında ince çizgi gibi şeyler vardı onlar çatlak oluyor çocuk doktorumuz anlamamıştı sonra cerrahiye getirdim o da onaylamıştı
AEgemm mehtapppppp çok teşekkürler bende bir bakıyım bugün tekrar gösterdim sıkıntı yok dediler inşallah yoktur
Hmom Biz ilk kantaron sürdük doktorumuzda iyi yapmissiniz demisti. Kulak cubuguyla azicik iceriyesokup surun. İlk once kantorunu deneyin alerji yapip yapmadigina bakin cunku bebeginiz küçükmüş. Ayrica ilik suya oturtabilirsiniz.