s_03 Kızlar birkaç gündür üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyorum bugün acile gittim bana AUGMENTİN 1000mg verdi prospektüsüne baktığımda emzirme döneminde kullanılırsa çocukta ishal yapabileceği yazıyor aranızda bu ilacı kullanan varmı
ebru161_ s_03 canım benim sezeryan yerim enfeksiyonu oldu 2 kutu bitirdim şimdi de boğazım şiş bir kutu yine verdiler ben de emziriyorum
Deletedmon_69 s_03 çok fazla kullanmak zorunda kaldım evet kullanabilirsiniz ama kafanıza göre olmaz doktorunuza söyleyin alerjik tepki verebilir vücutta kızarıklık kaşıntı döküntü gibi ishal ben pek görmedim ama su ek gıda alıyorsa endişelenmeyin su verin bebeğinize ishal olursa.
Nevarebeka1 s_03 kullandım bi kaç kez evet canım yapabiliyor ama yararı daha çok olacağı için gerekli durumlarda içmemiz lazım
Cey__35 Bebeğim 7,5 aylık ben kullanmak zorundayım şu an her ne kadar içim rahat olmasa da b grubu bir antibiyotik mecburen kullanıyorum çocuk doktorumuzda süte geçeceğini ama bebeğim artık ek gıda aldığı için sorun olmayacağını söyledi