İlk ay 14 saat açlık yaptım . Akşam 20.00 sabah 10.00 arası bir şey yemedim . Akşam yemeklerinde pilav makarna ekmek yemedim , tatlıyı haftada bir iki kez tercih ettim . Sabah kahvaltısını normal bir şekilde 1 dilim ekmek yiyerek tamamladım . İkindin acıktığım da da da çoğunlukla yoğurt içine yulaf ezmesi koydum . 2. Ay alıştıktan sonra açlık süresi 16 saat yaptım . 20.00-12.00 arası . Ve neredeyse her gün yarım saat youtubeden leslie açıp yaptım ,. 67 kilodan 56 kiloya 2,5 3 ayda geldim diyebilirim . Benim bebek 6. Aydan sonra emmediği için daha rahat uyguladım .