S-252525 İyi aksamalar hanımlar emzirme süresince cerazette kullandım.tammbir yıl hapi biraktiktannsonra regl olmaiyorum bir yıl boyunca da olmadım sadece bir gün lekelenme şeklinde oldu bu durumu yaşayanlar var mı acaba ?