MTVr sabah kahvaltı yapıyoruz 2 yada 3 saat sonra uyur, uyurken biberon icer, kalkınca bir saat oyalarım iyice açılmadan yemez sonra çorba içiririm (yayla sebze tavuk suyu vs hep farklı, yada yemek varsa biber dolması bazen yoğurtlu makarna) az yediyse 3 güzel yediyse 4 saat sonra irmik yada pirinç unuyla meyve püresi bazen çünkü meyveyi tek yemez, yatarken de süt gece uyaninca süt bizim bu şekilde. Bunu çocuk kendi belirler herkesin çocuğu farklı ben saat bası ara öğün ana öğün vermez yemez yani zaten o şekilde ilerleyenleri de anlamıyorum saat bası yedirilir mi insan karsisindaki