tahayavuz aynı süreçteyiz. Benim ki çişinide tuttu tam 15 saat kadar uykusunda yaptı sonra. Ben kabızlık için şurup verdim işe yaramadı en son fitil kullandım kabızlık için zar zor yaptı. Doktora danışmak doğrusu birde lif ağırlıklı beslemeye dikkat ediyorum