Snm_arya
Anlıyorum çok geçmiş olsun o zaman sizin doğum izni doğum raporunuz henüz başlamamış zaten. Erken doğum tehditi olduğu için çalışamazdan heyet verecek doktorunuz. Bu memuriyette sorun teşkil etmiyor. Tekil gebelikse 32.haftaya kadar çoğul gebelikse 30.haftaya kadar heyet raporlu sayılıp devamında mecbur doğum izninizden düşecek