Kızlar 9 günlük bebegim degeri 14 çıktı sariligi kandan baktı doktor kandan sarilik yok vucudu elleri yüzü sapsarı yarım saatte bir emzir diyorlar ama yarım saatte imkani yok emmiyor en fazla 1 buçuk saat olucak ki oyle meme yesin sutum var suanda anne sütü alıyor ne yapabilirim siringayla bslenmeyi beceremedim biberon veripde meme reddinden korkuyorum sariligi en hızlı nasil gecirebilirim