Postlarım hep bu konuda baktım da 🙈Ufak bir operasyon olacak ama tedirginim. 2 yaşında oğluşum Allahın izniyle pzt günü operasyonumuz olacak biliyorum küçük bir operasyon ama ana yüreği tedirgin,stresli işte. Sakinleşmem ve ona güven vermem lazım hissetmemeli tedirginliğimi. Canım anneler dualarınıza talibim sağlıklı atlatalım bu operasyonu inşallah.Yavrularımızın güzel günlerini görelim ömür boyu sağlıklı, mutluluk ve bereket içinde geçsin upuzun güzel ömürleri olsun inşallah.