minikayaklarr Bebeğinizi her ay doktor kontrolüne götürüyor musunuz biz ilk üç ay düzenli gittik daha sonra doktor her ay gelmenize gerek yok demeye getirdi sizler nasıl yapıyorsunuz
Rwerdst minikayaklarr ben sağlık ocağındaki hemşireye götürüyorum her ay. Şuan 4. Aya gircek oğlum. Doktor 6ayda çağırdı. 5 Aralıkta oğlumun testis dobler ultrasonu var onun sonucu için de randevu alcsm. Durmadan gidiyoruz bazı durumlardsn dolayı ama onun dışında hemşriemiz bakıyor
cimcime1018 minikayaklarr 6. Aya giricez her ay götürüyorum. Ama artık 2 ayda bir giderim sanırım doktora da sorucam
Gamzeliff minikayaklarr ilk aylarda zorunlu gittik,daha sonraki aylar sağlık ocağı kontrolleri harici goturmedm canm
minikayaklarr Rwerdst bende her ay sağlık ocağına götürüyorum boy kilo vs bakiliyor ama doktoruna gitmedik bizde üç aydan sonra en son yeni ek gıda başlayın dedi
minikayaklarr Gamzeliff bizde ilk üç ay gittik sonra gelelim mi dedik gelmenize gerek yok dedi ek gıda için konuştuk sadece
hndathn 2 cocugumun doktoru da ilk 1 sene her ay sonraki zamanda 15-18-24-28-32-36. Ayları sekilinde istedi.3 yaştan itibaren 6ayda 1 5 yaştan sonra senede 1 dediler öyle götürdüm hep.1 yaştan itibaren de her sene göz doktoruna dış doktoruna götürürüm
irmaks0 minikayaklarr 4 aylıgız her ay gittik. Bebek takip paketi satın almıstık her ay rutin kontrolu var 12 aylığa kadar. Aslında gitmek lazım gelişimlerine de bakıyorlar bizim fark edemediğimiz.
ftmnr1523 İlk 6 ay her ay. Artık 3 ayda bir. 9 aylık. 6. Aydan beri gitmiyorsun. Bu ay gittik doktoru 12. Ayında tekrar göreceğim dedi.
ArvenMom minikayaklarr her ay düzenli gittik 6.5 aylık olucak kontrolümüz var bakalım doktorumuz ne diycek