Nurdemirrr merhaba öncelikle geçmiş olsun. Süt alerjisi diyebilmek için döküntü, kaka da kan gibi kesin bulguların olması gerekiyor. Onun haricinde kanla yapılan alerji testleri ne yazık ki doğru sonuç vermiyor negatif çıksa bile bulgular varsa pozitif sayılıyor. Eğer bu belirtiler yoksa belki laktoz intoleransı olabilir bebeğinizin. Size tavsiyem protein ağırlıklı beslenin özelikle karbonhidrattan uzak durmaya çalışısın, intolerans ihtimaline karşı emziriyorsanız siz süt ürünlerini belli bir süre kesip mama alıyorsa keçi sütlü mama veya laktoz içermeyen mamalar alıp bebeğinizde değişimi izleyebilirsiniz. Yada relaktaz gibi laktozun sindirilmesin yardım olan gaz damlaları alabilirsiniz. Ayrıca bunlardan bağımsız bebeğiniz bir red süreci yaşıyor olabilir ayakta dans ederek şarkı söyleyerek mama yedirmeyi deneyin, emzik kullanıyorsa red etme durumları olabiliyor. Doktorunuzun dediği gibi kilo almaya engellemediği sürece kusabilir reflü olma ihtimali yüksek(ki bu aylarda her bebek reflü olabilir) Eğer durum alerji de olsa da burada en önemli tanı anneye düşüyor maalesef çünkü 7/24 onunla birlikte olan sizsizniz ve deneye yanıla siz bulup keşfedeceksiniz. Tekrar geçmiş olsun benim tecrübelerim bu şekilde ekstra sorunuz olursa sorabilirsiniz