28 aylık oğlum var. 2.kez gittik oyun evine. İlk gittiğimiz yerde hareketli oyunlar da vardı çok sıkıntı yaşamadık. Bugün gittiğimiz yerde etkinlik yapmadı. Su oyunları etkinliği vardi. A4 kağıdına deniz yıldızı yapmışlar prit sürüp makarna yapistiracagiz. Benim ki taktı boyalara makarna yemeleri sonra boya yapsın madem dediler boya yaptı. Sonra karton bardak boyanacak onu yaptı. Sonra tekrar A4 kağıdına prim sürüp gazete kağıdı yapistirilacacak yapmadı sadece boyadı. Bi de müzik sesi çok orda etkinlik eşyaları var onları karıştırmak istedi. Çalışan isterseniz spor yapsın dedi. Dedim zaten 30 dk parkta oynadı. 1 saatte 10 kere ayağa kalktı. Çalışanla konuştuk dedi sen bunu hareket bazlı atolyelere götür. Zorlama yaparsak bu sefer soğur dedi. Suyla arası nasıl dedi. Dedim iyi seviyor. Sonra girdik işte. Suyla oynadılar Sonra işte şişeye su doldurulacak oğlum başladı suyu dolduruyor tekrar döküyor dolduruyor döküyor. İçine kuru fasulye minik balık koydular. Yine döktü balıkları inceliyor kuru fasulyeyi inceliyor. Böyle deneyim oldu. Ağlaya ağlaya geldim eve. Her şeyi merak ediyor incelemek istiyor. Hiperaktif bu çocuk. Evde etkinlik yapıyor orda yapamadık maalesef . Tavsiye bekliyorum ne yapabilirim?