Asafsbn Uygulama üzerinden satış yaptığımızda beşik bebek arabası gibi ürünlerin kargosunda en büyük paket seçilmesine rağmen kazançtan daha sonra baya kesinti oluyormuş 500 800 gibi doğrumu yaşayan var mı ?
beyzzsenturkk_ Asafsbn o tür büyük satışlarda elden teslim her zaman daha iyidir hem alıcı ürünü yakından görür inceler hemde kâr payı kaybetmemiş olursunuz
Asafsbn beyzzsenturkk_ teşekkür ederim şimdi gördüm çünkü beşik satan birinin karından kargo parası 850 TL kesim yapılmış teşekkür ederim yorumunuz için satma daha iyi yani çok saçma