Arkadaşlar oğlum 37+5 de normal doğum ile doğdu. Doğumdan 10 dk önce fenalaştığım için kalp atışları düşmüştü. Zor bi doğum oldu beyni oksijensiz kalmış. Hipotermi geçirdi. Hemen yoğunbakıma alındı. 4 gün hipotermi cihazında kaldı soğutma ve ısıtma şeklinde. Daha sonra beyin mr ı çekildi. Doktor %85 serebral palsi (cp) tanısı koydu. 13. Gün yoğun bakımdan çıktık. Şuan emmiyor, ağlamıyor. Tam 45 günlük. Aslında emme refleksi var parmağımı emiyor ama biberon yada göğsümü emmiyor. Ağlama refleksi de var ama yüksek ses çıkarmaya çalıştıkça ciğeri acıyor gibi. Başka serebral palsi belirtisi yok. Eli ayağı kolu bacağı kafası gözleri tüm hareketleri normal bebekler gibi.. bizi nasıl bi yol bekliyor başına gelen var mı?
- serebral palsi tanısı koydu