Göğüsler zamanla terbiye oluyor başlardaki gibi dolu dolu olmaz artık. Ayrıca göğüste bekleyen süt değil bebeğiniz emdikçe üretilen süt bebek için daha iyi çünkü daha yağlı. Çişli bezleri eğer salya durumu da başladıysa azalması normal. Bebeğiniz 4. Ay atağına da giriyor olabilir bu dönemde meme reddi memeye eskisi gibi düşkün olmama durumu görülür. Siz bol bol emzirmeye devam edin sütüm yetmiyor diye mama vermeyin sakın bugüne kadar olan süt birden azalmaz merak etmeyin. Bebek ne kadar çok emerse o kadar çok süt üretir vücudunuz bunu unutmayın. Tabi bu dediklerim arada emzik ve biberon yoksa geçerli. Sağlıkla büyüsün bebeğiniz ♥️