ymybaby Bebeğim çok gazlıydı sap ilacı aldık dün 2 × 15 damla olmak üzere bebeğime verdim tabii ki doktor önerisi ile dün kaka yapmamıştı bugün biraz sulu üç sefer yaptı gaz ilacı ishal yapar mı acaba bilgili anneler
beyzzsenturkk_ ymybaby bağırsakları çalıştırıyor çok kullanmamaya çalışın uyku öncesi be sonrası yeterli olur