Merhaba güzel anneler yeniyim burda, bebeğim 36 haftalık doğdu 1 hafta küvezde kaldı çıktı şuan 13 günlük. Sabahtan beri tek gözünde sarı akıntı var çapaklanıyor sürekli. Ilık su ve pamukla temizliyorum masaj yapıyorum göz pınarına ama korktum açıkçası başınıza geldi mi sizin de? Ne kadar sürede geçiyor?