Geçen perşembe günü oğlum sünnet oldu 7 aylık doktor hareket etmesin gerekirse ellerinle tut dedi yoksa dikişleri patlar dedi bende korktum bacaklarını kundak yapıyorum ama hareketli olduğu için çok bunaldı oda yüz üstü dönmeden haramet etmesine izin veriyorum sizler nasıl yaptınız bacaklarını hareket ettirmesinde sorun oldu mu?