Arkadaşlar doğumuma az kaldı ikinci bebeğim olacak hayırlısıyla biz korunmadık hiç ikisi de isteyerek istediğimiz zamanda oldu ama artık istemiyoruz ve işi şansa bırakmak istemiyoruz spiral diğerlerine göre daha koruyucu sanırım öğrenmek istediğim memnun olan var mı ve acı veren bir işlem mi korkuyorum açıkcası