2dunya1blog Merhaba Ek gıdaya başlayalim dedik. 5 ay 10 günlüğüz. Kabak ile başladık. Fakat ağzına verdiğim anda midesi bulanıyor çıkarıyor geri normal mi acaba böyle davranmasi 🙈