noluyasanagenemiros öncelikle sakin olun, benim kızımdada 5 aylıkken çıkmıştı allerjisi. daha büyük olduğu için mama tadına alıştığından allerjik mamayı hiç içmek istemedi, pekmezle karıştırınca yine burun kıvırdı ama gerçekten çok ağır kokusu var o mamanında. mamayı hazırlamadan biraz kuru mamayı bir kaba alıp havalandırmayı deneyin. öylede kokusu hafifliyor. kızım yine içmemek için direniyor ama havalandırınca bide azbişey pekmez ekleyince ilk başlardaki gibi direnmiyor, ağlamıyor en azından. aptamil en şekerli mama olduğu için onu daha güzel içmesi normal. eğer acil durumunuz varsa randevusuz gidin doktora, insanlık yapıp randevusuz alır belki