Slm anneler istanbulda yaşıyorum öyle toplu taşıma aracını kullanan biri değilim bebek bakım odasında biraz fazla durdum o kadar kalabalık yerlere çok girmiyorum ama hastalık buluyo demek bi şekilde .istanbulda da artış varmış bu hastalıkta... 2 gündür geceleri uykumdan eden bi kaşıntı ile cebelleşiyordum bugün dr a gittim ve uyuz olmuşun kızım demez mı şok oldum krem falan verdı inşAllah geçer çok pis kaşıntı yapıyo bebeğım var 3 aylık ona bulaşmasından korkuyorum bulaşmaması için napmalıyım böyle illet bı hastalığı geçiren var mı nasıl çare buldunuz