mommy_0920 Doğumdan sonra çok çatladım kollarım göbeğim ta özel bölgemden göğüs altıma kadar çatlak daha mor mor çatlaklar yok mu buna bir çare ben kendimi görünce sinirlerim bozuluyor çök kötü duruyor ya Allah aşkına çözüm bulan varsa bana da önersin
hilalvrc mommy_0920 mor olan çatlaklar geçiyor bende fena çatlamıstım sanki heryerim damarlı gibiydi at kılı fırcası aldım yukarı doğru yapabıldğım kadar cok zamanım olmasada geçti ama mor olanlar ama derin olanlar kaldı malesef ve zayıfladıkca daha da böyle derinleşiyor
Sevah mommy_0920 kaşımamaya çalışın malesef kaşıyınca çoğalıyor nemlendirin zamanla tenin rengine dönüyor
Iremylcnkya07 mommy_0920 ya onu kullanın bunu kullanın diyenlere inanma at kılı fırçası saeı kantaron hiçbir işe yaramıyor çatlakların geçtiği nerde görülmüş beyazlıyor 1 sene sonra bu kadar kafaya takma bemde çpk taktım kafaya ama artık barışığım yani yapcak bir şey yok olan oldu yani
LaraCroftTombRaider Daha yeni çatlak tedavisinden geldim, biliyorum geçmeyecek ama azalsa bile şükredicem 😒
LaraCroftTombRaider Sbrgrr bel tarafımdaki ince çatlaklar azaldı ama karnımın ön kısmındaki derin yırtıklar aynı gibi 😔
Sbrgrr LaraCroftTombRaider benim karnımın ön kısmı hep çatladı ama böyle ince ince çatlaklar örümcek ağı gibi karnım ama öyle derin çatlak değiller