gokcekus61 ben şöyle yapmıştım önce o göğsümü iyice emzirmiştim sonra kremi sürdüm açık gezdim göğsümü sonra uyandığında bebek diğerini emzirdim küçüktü doyuyordu dört beş saat en azından emzirmedim o göğsümle sonra yıkayıp emzirdim. Emdikten sonra tekrar sürdüm o şekilde sabah kremi sürdüysem akşam e vitaminini sürdüm ikisi de çok iyi geldi ağlayarak emziriyordum ben birkaç güne toparladı :)