Merhaba anneler, kızım biberonla besleniyor, 5 ay 19 günlük. Allerjisi çıktığı için allerji mamasına geçiş yaptık ama doktor 2 numaralı mama raporu çıkartmış. 1 numaralı mamaya göre kıvamı daha koyu olduğunu farkettim biberon emziğini 6-18 aylık emzikle değiştirdim ama ondada boğulacakmış gibi oluyor. 0-6 aylıktada akmıyor. ne yapmam lazım acaba?