Arkadaşlar ben özelde çalışıyorum doğum iznim başladığında doğum parasının bir kismini aldım ama bir kısmı sanırım doğum izni bitince yatıyormuş. Ancak simdi çalıştığım kurum kapanıyor. Doğum iznin bittignde ben paramı alabilecek miyim? Bilen var midir ?