NeslihanBusra Kızlar oğlum bazadan kafa üstü düştü , enerjisi yerinde bir şey olmamış gibi davranıyor ama bir şey olur mu🥲 hastaneye götürsem gözlem yapıcaklar sadece Bt çektirmek istemem ama ne yapmam lazımm 😭
hunilimomm NeslihanBusra hemen uyutmayin uykusu yoksa gözlerde kayma sersemlik yürümede denge kaybı vs yoksa endişelenmeyin çok mu yüksekti baza benim kızım 2 yaşında sandalye den dustu biseyi yoktu 3-4 saat sonra uyudu uyandı morarmisti anlı burnu götürdük tomografi felan çekildi bişe yokmuş şükür düşme sebebi mormarma olmuş
NeslihanBusra hunilimomm uyuma gibi bi durumu yok akşam uyuyor sadece, sersemlikte gözlemlemedim hala koşturuyor boğuşuyor. Evet bizim bazamız yüksekti 😥