Bebeğim 4 aylık yeni mamaya basladık doktorun önerisiyle aptamil prosyneoyı aldık 2 ögün vermeliymişim aksam verdim güzel içti sabah kustu baya sonra sabahta vermek istedim biberonu diliyle itti kustu sonra biberonu tutmadı biraz zorladım aç diye midesi kalktı hiç içmedi sonra emzirdim emmede sıkıntı yok biberonmu yoksa mamayımı reddediyor böyle bir durum yasayan oldumu nasıl alıştırdınız yardımcı olur musunuz lütfen