Bebeğim 22 günlük doktorumuz seni emsin sonra mama dedi ilk baslarda gayet iyiydik ama son 2-3 gündür asırı kabızlık var hipp mama kullanıyoruz yarın kontrolümüz var ama maf oldu cocupum ıkınmaktan kıp kırmızı oluyo bazen uykusundan aglayarak uyanıyo bazen cığlık atar gibi aglayarak uyanıyo ne yapabilirim yada hipp kulllanıp bu sorunu yasayan var mı ?