Kuzeyinko Hala nasıl bir şey yapacağıma karar veremedim. Hem 1 yaştaki gibi konseptli büyük bişey olmasın diyorum hem sade de olmasın istiyorum sizler nasıl yaptınız 2. Yaş doğum günlerini
SureyyaKafakiran Kuzeyinko Biz Fransada bi otelde yapmıştık kızıma 2 yaş doğum gününü. Konsept barbie idi. Kızım çok beğenmişti
nazlimom_ Kuzeyinko bizimde Mart ayında 2 yaş doğum günü bu sene hep böyle sade konsseptler görüyorum geçen sene organizasyon tutmuştum bu sene kendi aramızda böyle sade yapacağım hem kıza hem erkeğe uygun renkler 😍