Kızlar 18 gün önce normal doğum yaptım ve 3.kez diktiler artık bende hal kalmadı. Full yatıyorum emzirmek için doğruluyorum sadece bebeğimle ilgilenemiyorum. Eşim izin aldı iş yerinden o bakıyor ama oda pazartesi başlayacak işe tekrardan. Bana bakacak kimsede yok. Ne yapacağımı bilemedim 😢 psikolojik olarak berbat durumdayım..