Hemsire-anne Bebeğim uyurken bir sıkıntı ile ağlıyor gazı oluyor zorla çıkarmaya çalışıyor bazen ben bastırıyorum bazende kendi imkanları ile çıkarıyor ne yapmam lazım sizce
Lalinn Şükretmeniz lazım kendi çıkarıyor diye,yani ilk üç ay en gazlı dönemdir çünkü desteksiz gaz çıkarmayı pek bilmezler siz yardımcı olun tabi masaj yapın hareketler