Sizinle aynı duyguları paylaşıyorum. O kadar çok üzülüyorum ki kimse anlamıyor. Bebeğim 40 günlük ve sütüm birden kesildi. Tamamen lohusa psikolojisinden olduğunu düşünüyorum. Mama ile beslenmeye devam ediyoruz ve bu benim yüreğimi parçalıyor. Bebeğim beni emmediği için temasımızın kısıtlandığını ve bağımızın azalacağını düşünmeden edemiyorum. Elimden bir şey geliyor mu derseniz hayır