Nanem123 ben Yediiklim almıştım geçen sene ama o kadar çok midem bulanıyordu ki hiç calismamistim önce o kitapları bitirip yenilerini almayı düşünüyorum
Kızım 8 de uyutup eşim gelene kadar (11 gibi) çalışmayı düşünüyorum bakalım inşallah yapabilirim
Türkçem iyidir ama matematik 0 bende de