Aramızda diyetisyen olan var mı ya da diyetten anlayan
Ben daha yeni başladım sabah kahvaltımı ediyorum sonra akşam yemeğine kadar genel de bişi yemiyorum yersem Bi Elma ya da kahve içiyorum sonra akşam eşimle beraber yiyoruz yani sabah kahvaltıyı 12-1 arası yapıyprum akşam yemeği de 7 de yiyoruz genel de protein ağırlıklı oluyor et tavuk vs. Gibi sonra hafta da 3 kere spora gidiyoruz önceliğim doğum göbeğimi eritmek
Siz neler önerirsiniz