Bebeğim 3 ay 14 günlük ve 3 4 gündür uyumuyor ne gece ne gündüz gaz sancısı varmış gibi ayaklarını çekiyor karnı gurulduyor kimyon rezene anason içiyorum. Hergun sabah akşam masaj yapıyorum kiraz çekirdeği kemeri patigi kullanıyorum sıcak tutsun die oda ısısı en fazla 24 oluyor burnunu açıyorum altı temiz emzirip gazını çıkarıp yatırıyorum ama 1 saat uğraşıyorum 5. 10 30 dakika yatıp kalkıyor en fazla 1 saat yatıyor sonra yine uyanıyor tekrar beslenme gaz çıkarmaya çalışıyorum yine yatırmaya çalıyorum ama uyanıyor hemen anlamıyorum neden böyle oldu 😔 birde gece gaz çıkaramıyor kolu kolay olmuyor denemediğim yöntem kalmadı yardım edin 😔😔😔