brlss 40 muaynesi ne gideceğim dikiş yerim aşağıda olduğu için tüylenme mevcut acaba nasıl temizleyebilirim korkuyorum normalde jiletle ağdayla temizliyordum suan sivilce gibi bir şeyde cıkmış
elifikra0910 brlss hafif makasla kısalta bilirsin yada sana kalmış sonuçta komple oyle bırakma sadece oraya gelen kısmı bırak doktorda anlıycaktır heralde ama eger dikişin yoksa temizle korkma hafif üstünden jiletle ben öyle yapmıştım hafif geçtim üstünden
Zeliscakir brlss bende üzerinden hafif jiletle geçtim ama çok irdelemedim sonuçta daha tam iyi olmamış bi dikiş var üzerinde fazla dert etmeyin kendinize rahat olun inanın o doktorlar neler görmüştür
minikpandam-_- brlss eşime ez bişey jiletle aldırmıştım sonuçta yara orası çokta takılmayın bence o yer görünecek kadar olsun yeter diye düşünüyorum
hestiaone Yukarıda arkadaşın dediğine katılıyorum çok müdahale etmeyin henüz yara mikrop kapar allah korusun, bızım temızlık dıye dusundugumuz tuyler de saglık ve bunu en ıyı doktor bılıyor , hiç çekinmeyin rahat olun