elisa38 Mavi05 benim de bebek iri idi Dr suni sanci ile başlattı doğumu benimde açıklık 3 cm vardı ama suyum gelmedi sanci yoktu, ama en kötü şeymiş suni sancı ilk doğumum oldu ama zorlu oldu şimdi oturmak kalkmak dikişler den ağlatıyor resmen beni