Pazartesiye randevumuz var cocuk dokturuna,bebegim 5.5 aylik,doktor diş çıkarıyor dedi 1 ay önce, atesinin olmasi noal dedi ama 1 aydir boyle,dikkat etmesem yukselcek ,ince giydiriyorum anca 37 de kalıyor, artık havalarda soğudu sabah oksurmeye basladi,klimayi açtım aniden atesi cikti anca kapattim ,sogukta kala kala esim ve bende usuttuk ne yapacağımızı bilmiyoruz,,bu sefer atesi cikmasin diye bebegimi usutmesinden korkuyorum, ne yapacağım..