Benim de oğlum 32 haftalık doğdu 37 haftalık şu anda. O da çok aşırı gaz sancısı çekiyor uyuyamiyo doğru düzgün hep kıpkırmızı Dr da gaz damlası vs vermedi işe yaramaz erken doğduğu için mide ve bağırsakları tam gelişmediği için böyle zamanla düzelir dedi.🥲 Bende sütün içine zeytinyağı koyayım bı çay kasigi dedim sanki ondan beri biraz daha rahat yapmaya başladı. Kakasını hergun yapıyor mu sizin bebiş biz hastaneden cuma günü çıktık daha dün yaptı bayagi bolca bir tek geldigimizden beri. Sürekli memedeyiz arada sagip veriyorum genel anlamda keyfi yerinde gazını saymazsak. Kaka yapmadığı için karnı doymuyo olabilir mi diye düşünüyorum ama sagip ekstra verdigim zamanda kusuyo verdigimi fazla geldigini düşünüyorum o yüzden.