Blgsrra sabredin geçecek♥️ yenidoğan döneminde en zorlarında 4. ay atağı. Öylede böylede çekeceğiz sadece sabırlı olun ve sevginizi ilginizi arttırın bağırmamaya çalışın. Şuan ağlıyor veya emmiyor vs diye sinirlenirseniz ilerde emin olun daha zorları var o zamanlar üstesinden gelemezsiniz. Dağıtacak, dökecek, kirletecek, inadınıza gözünüze baka baka yapacak bunları. Şuan bir şeyden haberi yok oda atak mağduru sakin olun♥️