Günaydın anneler her şeyden biraz sıkılmış durumdayım bilmiyorum belki içinizde böyle olanlar vardır benim gibiss edenler vardır bazı günler bu hayatı bu şekilde devam edecek gibi geliyor geçim sıkıntısı gelecek kaygısı sürekli bir şeylere yetişme bu telaş içerisinde kendimi unutup gidiyorum bazen durup düşünüyorum ne zamana kadar böyle olacak üniversite mezunuyum KPSS çalışmadan evlendim şükür mutlu giden bir evliliğin var maddi yönden zorlandığımız bir süreçteyiz şu an KPSS çalışıyorum bazen aman boş ver ne de olsa kazanamıycağım gözüyle bakıyorum sonra hemen dört elle geri sarılıyorum bilmiyorum benim gibi hisseden var mı bu duygularla nasıl başa çıkıyorsunuz öyle bir içimi dökmek istedim